Спадкові справи
Відкриття спадкової справи й оформлення спадщини здійснюється в нашому офісі нотаріуса якісно, законно та по прийнятним цінам.
Нижче розглянемо: як зробити заяву для прийняття спадщини, перелік необхідних документів, строки для вступу в спадщину, що таке “автоматичне прийняття спадщини”, як отримати спадкові свідоцтва на все майно, вартість оформлення у нотаріуса, а також як робиться відмова від спадщини на користь іншого спадкоємця.
Дізнайтеся ціни, уточніть перелік документів, отримайте консультацію нотаріуса, запишіться оформлення спадщини!
Для нотаріального оформлення спадкових прав може знадобитися певний перелік документів, які спадкоємець має надати нотаріусу. Спадкоємцем надаються документи, що стуосуються прав спадкоємця на спадкування та майна, що є у складі спадщини. Будь ласка, зверніться до нотаріуса для уточнення повного та точного переліку документів, необхідних для спадкування у Вашому випадку.
1. Документи, що підтверджують право на спадкування:
Свідоцтво про смерть; Паспорт та ІДН спадкоʼмця; Свідоцтво про одруження¹; Свідоцтво про народження²; Документ про рідство; Заповіт (якщо померлий залишав заповіт);
2. Документи на спадкове майно:
Документ на квартиру; Документи на будинок⁴ та земельну ділянку; Свідоцтво на авто; Документи на інше майно;
¹ Свідоцтво про народження подає спадкоємць – син або донька померлої особи для підтвердження рідства.
² Свідоцтво про одруження подає спадкоємць – дружина померлого для підтвердження факту шлюбу. Також свідоцтво про шлюб може підтверджувати факт зміни прізвища донькою померлого.
³ Якщо у спадкоємця немає на руках договору померлого з банком, то необхідно надати нотаріусу інформацію щодо того, в якому саме банку був розміщений вклад або рахунок.
⁴ Для оформлення спадщини на будинок також необхідні відповідні документи на земельну ділянку, на якій він розташований.
Пунктом 1 статті 1270 Цивільного Кодексу України передбачено, що для вступу до спадщини встановлюється строк, який починається з часу відкриття спадщини (тобто з дня смерті). Але в період війни та дії воєнного стану можуть діяти певні зміни регулювання цього питання. Для отримання актуальної інформації, будь ласка, звертайтеся до нотаріуса.
Статтєю I272 Кодексу передбачено, що якщо спадкоємець (за законом або за заповітом) протягом строку, встановленого статтею 1270 цього Кодексу, не подав заяву про вступлення до спадщини, він вважається таким, що не вступив до спадкування. За винятком випадків, коли здійснюється, так званий, “автоматичний вступ” до спадщини або “фактичне прийняття спадщини” відповідно до п.З,4 ст.1268 ЦKУ.
При необхідності оформлення заяви для вступу до спадщини звертайтеся до нотаріуса. Важливо розуміти, що само по собі підписання заяви ще не є достатньою дією для вступу доя спадщини. Для заведення спадкової справи необхідно подати підписану спадкоємцем заяву до відповідного нотаріального органу (нотаріуса або в нотаріальну контору) для заведення спадкової справи.
Ви можете або завести спадкову справу у нотаріуса, у якого оформляли цю заяву, звичайно, після узгодження з нотаріусом ціни та інших умов нотаріального оформлення. Або ж ви можете подати оформлену заяву до іншого нотаріуса для заведення та подальшого оформлення спадкової справи. Досить часто в практиці зустрічаються випадки, коли справа вже заведена в іншого нотаріуса і спадкоємець оформляє заяву у іншого нотаріуса для своєчасної подачі його тому нотаріусу, який веде справу.
При наявності будь-яких додаткових запитань щодо вступу до спадкування заявою, інших питань нотаріального оформлення спадщини в Києві – рекомендуємо своєчасно звернутися за консультацією до діючого нотаріуса.
Згідно з Цивільним кодексом право на спадкування мають особи, зазначені в заповіті. Якщо ж померлий не залишав заповіт, оформлюється спадщина за законом. Для початку оформлення спадщини за заповітом необхідно звернутися до нотаріуса для заведення спадкової справи.
До нотаріуса по спадщині спадкоємцям необхідно звертатися з зі своїми паспортами, ідентифікаційними номерами, оригіналом заповіту, документами на спадкове майно та свідоцтвом про смерть та довідкою про причину смерті.
У випадках, якщо померлий не залишив заповіт за життя або ніхто із спадкоємців за заповітом не приймає спадщину, то відбувається успадкування відповідно до черговості, встановленої Цивільним кодексом України. Спадкоємці згідно із законом закликаються до успадкування у порядку черговості, яка залежить від ступеня спорідненості. Право на спадкування в першу чергу мають такі особи:
чоловік чи дружина померлої особи; діти; а також батьки.
Згідно ч.1 ст.I27I ЦКУ спадкоємці успадковують майно у рівних частках (за винятком випадків, передбачених законодавством). Іноді у чоловіка або дружини померлої особи, є частка в спільному майні, у цих випадках, може бути видане відповідне свідоцтво про право власності на цю частку в спільному майні подружжя.
Якщо спадкоємців 1 черги немає або ж вони не зробили необхідних кроків і дій для своєчасного прийняття спадщини, можуть вступити в права спадкування спадкоємці наступних черг. Усього кодексом передбачено 5 черг наслідування, аж до шостого ступеня спорідненості.
Кожна наступна черга спадкоємців, згідно із законом, отримує право на спадкування у разі відсутності спадкоємців попередньої черги, усунення їх від права на спадкування, неприйняття ними спадщини або відмови від її прийняття.
Слід звернути увагу на те, що так зване “автоматичне прийняття спадщини” або “фактичне прийняття спадщини” стосується лише процедури прийняття спадщини або вступу до спадкування, але жодним чином не звільняє спадкоємця від необхідності оформлення необхідних документів по спадковій справі та отримання свідоцтв про право на спадщину в загальному порядку (по заповіту чи по закону).
Документами, що підтверджують право власності спадкоємця, стануть свідоцтва про право спадщину на квартиру, будинок, землю, автомобіль або гроші на рахунку в банку.
Оформлення спадщини здійснюється в нотаріальному порядку. Зверніть увагу, державні нотаріуси і приватні нотаріуси України мають абсолютно однаковий перелік повноважень в сфері оформлення спадкових справ.
Число спадкоємців, кількість та види спадкового майна, а також й загальна складність спадкової справи відображаються в витратах спадкоємців.
Видача свідоцтв про право на спадщину оплачується окремо, точна сума витрат залежить від числа спадкоємців, видів та кількості спадкового майна, інших особливостей справи.
За потреби, отримайте у нотаріуса відповіді на всі додаткові питання та уточнений розрахунок ціни;
Звертайтеся, допоможемо визначитися з актуальною ціною оформлення спадщини у нас (в справах спадкування спадкоємцем за заповітом або спадкоємцями по закону).
На відміну від дарування, при спадкуванні перехід права власності від спадкодавця до спадкоємців відбувається тільки після смерті попереднього власника. Тому і основні витрати несуть саме спадкоємці.
Оформлення спадкування – це процедура, яка включає в себе декілька стадій: прийняття спадщини, заведення спадкової справи, оформлення необхідних документів по спадковій справі, і нарешті, видачу свідоцтв на все спадкове майно. Кожна з цих стадій оформлення має свої витрати.
На стадії відкриття спадкової справи, найбільший вплив на загальну суму має кількість спадкоємців, адже кожен спадкоемць може звернутися до нотаріуса з заявою, про прийняття або відмову від спадщини, а оформлення таких заяв коштує певну ціну.
На стадії підготовки документів, більший вплив матиме число обʼєктів спадкового майна, адже спадкове майно, досить часто, вимагає додаткових запитів, довідок, витягів або технічної документації. Все вище перераховане може тягнути за собою транспортні, поштові витрати або витрати на оплату роботи фахівців.
На кінцевій стадії оформлення спадкової справи, а саме при видачі свідоцтв на спадщину, на калькуляцію сум витрат будуть впливати число свідоцтв, які підглягають видачі та реєстрації у відповідних державних реєстрах.
Після смерті родича важливим питанням стає спадкування квартири. В деяких випадках спадкується вся квартира, а в інших випадках спадковим майном є тільки частка приватизованої квартири. Для оформлення спадщини на квартиру спадкоємці мають своєчасно звернутися до нотаріуса.
Якщо померлий родич проживав та був зареєстрована в Києві на день смерті, то Ви можете звернутися з цього питання до нашого київського нотаріального офісу. Нотаріус відкриває спадкову справу та, в результаті оформлення спадщини, видає документ, що підтверджує перехід права на квартиру від померлого до спадкоємця. При спадкуванні по закону чи при спадкуванні по заповіту, документом, що підтверджує перехід права на спадкове майно від померлої людини до спадкоємця є Свідоцтво про право на спадщину на успадковану квартиру.
Не зволікайте з оформленням, своєчасне переоформлення спадкового майно допоможе уникнути зайвих витрат, а також інших проблем та непорозумінь. Найвигідніший варіант оформлення спадщини – це зробити все законно, правильно і не без порушень строків! Не зволікайте, зверніться зараз до професійного спадкового нотаріуса.
В деяких випадках окрім безпосередніх витрат на нотаріальне оформлення у нотаріуса, можуть бути наявні і додаткові витрати. Такі додаткові витрати виникають не завжди, а в деяких окремих випадках, що передбачені діючим нормативним регулюванням процедури спадкування. До таких витрат можуть відноситися:
1) Витрати на підготовку технічної документації, наприклад: технічний паспорт на квартиру, техпаспорт на будинок…
2) Витрати на оформлення повноважень представника: родича або ж адвоката / юриста з метою для представництва в Україні інтересів спадкоємців, які наразі проживають за кордоном, в країнах Європи або інших країнах світу.
3) Витрати на переклад документів, їх апостилізацію або легалізацію, якщо ці документи оформлені в інших країнах Європи, для застосування їх в Україні. А також і інші витрати на оформлення документів у іноземних нотаріусів або у консульських установах, якщо спадкоємець за кордоном.
4) Витрати на транспорт, наприклад, у випадках, коли спадкоємець не перебуває в місці оформлення і необхідне особиста участь для оформлення спадкових прав. Таке може виникнути у випадках якщо спадкоємець знаходиться в іншому місті України або спадкоємець перебуває за кордоном. Альтернативою є звернення до юриста-представника або допомога родича, який може бути представником по довіреності (див.п.2)
5) Витрати на послуги адвоката / юриста, у випадках, коли є необхідність у таких послугах: юридичні консультації; послуги представництва в Україні для спадкоємців, які проживають в інших країнах Європи; правова допомога у визнанні в судовому порядку родинного звʼязку для спадкування; адвокатські послуги при продовженні через суд строків, які були пропущені спадкоємцем з поважних причин…
6) Витрати на оплату податків. В залежності від ступеню споріднення зі спадкодавцем, у спадкоємця може виникнути обов’язок сплати податків з отриманої спадщини.
7) Інші додаткові витрати.
Як вже згадувалося вище, ціна оформлення спадщини та загалом витрати повʼязані з переоформленням спадкового майна з померлої особи на спадкоємців, залежить від декількох обʼєктивних факторів та причин, в тому числі і кількість спадкоємців, склад та види майна у складі спадщини. А також може мати суттєвий вплив особливості та складність спадкової справи (кількість запитів, які необхідно підготувати та направити по справі; певні види спадкового майна і т.д.).
Для визначення ціни відкриття спадкової справи, а також подальшого оформлення спадщини в Києві варто звернутися до нотаріуса. До звернення приготуйте усі наявні документи, що стосуються спадкування. Якщо ви спадкоємець по закону, то окрім документів на спадкове майно приготуйте документи, що підтверджують рідство. Якщо Ви спадкоємець по заповіту, до переліку документів додається заповіт на майно. Якщо ж спадщина оформлюється через представника, то обовʼязково має бути надана офіційна довіреність.
Приватні та державні нотаріуси мають однаковий обсяг повноважень в сфері оформлення спадщини. Документи оформленні приватними нотаріусами мають таку ж юридичну силу, як й документи видані в держнотконторах. Розмір витрат на оформлення спадщини, як у приватних нотаріусів так і в державних нотаріальних конторах, може залежати від кількох факторів:
1. Обсяг спадкового майна: Зазвичай, чим більший перелік обʼєктів майна, що підлягає розподілу в порядку спадкування, тим більші будуть витрати спадкоємців, повʼязані з оформлення спадщини. Оформлення документів для розподілу значного обсягу спадкового майна може вимагати більшої кількості робочих годин нотаріуса та додаткових витрат на підготовку документації.
2. Складність справи: Якщо спадщина включає складні правові питання, то це може призвести до більшої складності оформлення. У таких випадках нотаріусу може знадобитися більше часу, що впливає на розмір витрат.
3. Додаткові послуги: Нотаріальні офіси можуть пропонувати додаткові послуги, які можуть вплинути на розмір витрат. Наприклад, консультації щодо різноманітних аспектів спадщини, підготовка додаткових документів або технічні послуги можуть впливати на загальні витрати на оформлення спадщини.
Варто зазначити, що найкращим рішенням є звернення до досвідченого фахівця для отримання консультації нотаріуса щодо орієнтовного або точного розміру витрат на оформлення спадщини у вашому випадку.
Якщо виникала необхідність у розрахунку вартості оформлення спадкування зателефонуйте нотаріусу для уточнення всіх наявних питань. У випадку необхідності, запишіться на особистий прийом.
Нотаріус в нашому приватному нотаріальному офісі готовий надати Вам вичерпну консультацію та розрахувати вартість нотаріальних дій, пов’язаних з прийняттям спадщини заявою, оформленням спадщини або відмови від спадкування. Будь ласка, звертайтеся до нас з будь-якими нотаріальними спадковими питаннями. Нотаріус здійснює професійне нотаріальне оформлення спадкових справ та всіх документів, що стосуються спадщини та спадкування.
Звертайтеся до нашого офісу нотаріуса в робочий час з будь-якими нотаріальними питаннями щодо оформлення спадщини, і ми з надамо Вам необхідну інформацію, щодо прийняття спадщини заявою або “автоматичного” прийняття спадщини, відкриття спадкової справи й оформлення спадщини.
Нотаріус працює з 2010 року, має всі необхідні свідоцтва та посвідчення для здійснення нотаріальної діяльності.
Приватний нотаріус надає консультації з питань відкриття спадщини, заведення спадкової справи, оформлення прав на спадщину, також нотаріус допоможе визначитися скільки коштує відмова від спадщини. Телефонуйте та приїжджайте до нашого київського офісу натаріуса на Лівому березі.
За попередньою домовленістю можлива робота нотаріальної контори по суботам. Записатися на зручний час до нотаріуса можна телефоном в робочий час.
Якщо Ви “автоматично” прийняли спадщину, то для оформлення Свідоцтв про право на спадщину на всі види спадкового майна необхідно звернутися до нотаріуса.
Те, скільки коштує оформлення спадщини за заповітом, залежить від кількості спадкового майна, його видів, а також числа спадкоємців за заповітом. Для розрахунку ціни зверніться до нотаріуса.
Нотаріус по спадщині, заповітам та спадковим справам веде прийом громадян в нотаріальному офісі, який розташований в Дарницькому районі міста Києва. Звертайтеся з усіх питань нотаріального оформлення спадкування, а також і з інших питань переходу прав від померлої особи до спадкоємців по закону та по заповіту.
Наследство оформляется у нотариуса. Если умерший на день смерти имел зарегистрированное место жительства в городе Киеве, то оформление наследства нотариус может провести в нашем офисе, причем независимо от района проживания. Оформляем наследство у нотариуса в Дарницком районе.
Кожен громадянин має можливість обрати нотаріуса для оформлення вступу до спадкування та оформлення спадщини. Як приватні так і державні нотаріуси мають однаковий перелік повноважень сфері заведення спадкових прав та оформлення спадщини. Документи, які видаються нотаріусом, мають повну юридичну силу та правове значення.
Таким чином, вибір серед фахівців достатньо широкий. Головне для спадкоємця: звернутися до діючого нотаріуса вчасно, не порушити встановлені законодавством терміни та строки.
Спадщина оформляється у нотаріуса. Якщо померлий на день смерті мав зареєстроване місце проживання у місті Києві, то спадок можна оформлювати у нотаріуса Києва, причому незалежно від району. Оформлення спадкових документів – це серйозна та відповідальна справа, вибирайте досвідченого та надійного нотаріуса, якому довіряєте.
У нашому офісі нотаріуса на Харківському шосе можливе заведення спадкових справ та оформлення спадщини. Уточнити вартість оформлення спадкових нотаріальних документів Ви можете у нотаріуса у робочий час.
Вартість оформлення спадщини у приватного нотаріуса та загалом витрати на оформлення спадкових прав залежать від складності спадкової справи, кількості спадкоємців, а також видів та обсягу спадкового майна. Телефонуйте для уточнення ціни оформлення спадкової справи в нашому офісі нотаріуса в Києві неподалік від метро Харківська та метро Вирлиця.
Заведення спадкової справи, прийняття спадщини або відмову від спадкування, а також оформлення свідоцтв про право на спадщину можна здійснити в нашому офісі приватного нотаріуса в Дарницькому районі Києва. До речі, найближчі до нас станції метрополітену: метро Харківська, також метро Вирлиця.
Перш за все, варто звернутися до професійного нотаріуса. Нотаріус надає консультації щодо процедури оформлення відмови від спадщини в нашому нотаріальному офісі та оформлює заяви на відмову від спадщини.
Вартість оформлення спадщини у приватного нотаріуса та загалом витрати на оформлення спадкових прав залежать від складності спадкової справи, кількості спадкоємців, а також видів та обсягу спадкового майна. Телефонуйте для уточнення ціни оформлення спадкової справи в нашому офісі нотаріуса.
У нас приватний нотаріальний офіс і, на жаль, ми не маємо точної інформації щодо розміру цін в державних нотаріальних конторах. Для отримання актуальної інформації щодо вартості оформлення документів у державних нотаріальних конторах, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до найближчої державної нотаріальної контори. Будь ласка, отримайте там детальну інформацію про вартість послуг, пов’язаних з оформленням спадщини у державних нотаріусів.
Однак, якщо Ви зацікавлені в отриманні додаткової інформації щодо оформлення спадщини в нашому приватному нотаріальному офісі, ми з готовністю допоможемо. Нотаріус може відповісти на всі ваші запитання і надати повну консультацію щодо процедури оформлення спадщини, в тому числі, ми готові розрахувати вартість оформлення спадщини у нашому офісі, щоб Ви могли визначитися у можливих витратах, пов’язаних з прийняттям або відмовою від спадишини.
Будь ласка, звертайтеся до нашого офісу приватного нотаріуса з будь-якими питаннями щодо оформлення спадщини, і ми з надамо Вам необхідну інформацію.
У нас приватний нотаріальний офіс на Харківському шосе. Від Вирлиці до нашого офісу ви можете доїхати на авто від 5 хвилин.
Для отримання актуальної інформації щодо вартості оформлення документів у нотаріуса, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до нотаріальної контори.
Спадкоємець, який офіційно постійно проживав разом із померлим або померлою за однією адресою на день смерті, вважається таким спадкоємцем, який прийняв спадщину. Важливо розуміти, що це стосується спадкоємця тієї черги, яка закликається до спадкування в даному випадку. Також таке прийняття спадщин відбувається, якщо спадкоємець не відмовився від спадщини відповідною заявою, у строки встановлені законодавством (загальний строк – до 6 міс).