Прийняття
Спадщини
від 25 хв!
Здійснюємо оформлення всіх видів заяв на вступ до спадщини надійно, якісно і по прийнятній ціні.
У нотаріуса можна зробити прийняття спадкування по заповіту та по закону.
Зазвичай підготовка та засвідчення заяви триває всього від 25 хв.
Нотаріальне оформлення кожної заяви відбувається у нас в точній відповідності до чинного законодавства України.
Для вступу до спадщини потрібен мінімальний перелік документів, а саме паспорт + ІДН код спадкоємця.
Консультуємо з усіх питань спадкування, в тому числі щодо прийняття спадщини нотаріальною заявою.
Також в нотаріальній конторі можливо відкрити спадкову справу та отримати спадкові свідоцтва на всі види майна.
Уточніть скільки коштує засвідчення необхідного нотаріального документу.
За потреби, телефоном, запишіться на зручний час прийому.
Гарантуємо ввічливе та уважне ставлення, відповідальне й надійне завірення документів.
Оформлення заяви на прийняття спадщини передбачає деякі процедури, які потрібно виконати. Ось, крок-за-кроком, інструкція як зробити заяву:
1. Зверніться до нотаріуса:
Для завірення нотаріальної заяви потрібно звернутися до нотаріату. Оберіть підходящий день та запишіться телефоном на зручний час прийому в межах графіку роботи нотаріальної контори.
2. Підготовка заяви:
Фахівець складає текст заяви згідно наданих Вами відомостей. Заява повинна містити інформацію про особу, зокрема, повне ім’я та адресу, а також інформацію про інших відомих осіб, які можуть мати право на спадкування;
3. Підписання заяви:
Після підготовки тексту заяви, заявник може її підписати, а нотаріус завіряє підпис відповідним посвідчувальним написом, згідно встановленої законом форми, а також скріплює гербовою печаткою.
4. Подання заяви:
Після завірення заяви, спадкоємець має надати заяву для долучення до заведеної спадкової справи. Тобто заява повинна бути своєчасно надана в нотаріальний орган, який офіційно відкрив спадкову справу та здійснює ведення цієї спадкової справи.
Для того, щоб завірити заяву на прийняття спадщини Вам необхідно надати наступні документи: паспорт та ІДН. Документи мають бути дійсні та надані спадкоємцем в належному стані.
До речі, в даному випадку розглядається лише перелік документів, необхідних для підготовки зазначеної заяви. Для ведення спадкової справи у нотаріуса, а також для отримання свідоцтв на спадкове майно будуть потрібні також інші документи, зокрема й такі, що стосуються цього майна.
Заява на прийняття спадщини є офіційним документом, який заявник подає нотаріусу для подальшого оформлення успадкування та отримання свідоцтв на спадкове майно. Цей документ дозволяє заявнику офіційно заявити про своє право на успадкування та взяти на себе всі відповідні права та обов’язки, незалежно від того, чи відбувається спадкування по заповіту або ж згідно черг спадкування. Нотаріальна заява стосується всіх, без виключення, об’єктів спадкового майна: нерухоме майно, депозити померлого в банку, автомобіль…
Завірення такої заяви має важливі правові наслідки. Зокрема, вступ до спадкування означає, що заявник приймає на себе всі права та обов’язки спадкоємця, в тому числі й зобов’язання відповідати за зобов’язання померлої особи перед кредиторами (але тільки у межах вартості отриманого майна).
Вступ до спадкування може мати певні фінансові наслідки для заявника, наприклад, після отримання свідоцтв про право на спадкове майно, може виникнути зобовʼязання по сплаті податку залежно від ступеню споріднення та цінності отриманого майна.
Однак, варто пам’ятати, що заявник має право відмовитися від спадщини, якщо він не бажає приймати на себе всі її права та обов’язки. Така відмова може бути зроблена окремою заявою про відмову.
У нотаріуса спадкоємець може зробити заяву про прийняття спадщини у точній відповідності до діючого законодавства України. Вартість засвідчення нотаріальної заяви, як загалом і інші витрати на здійснення перереєстрації спадкових прав від померлої особи до наступників залежать від особливостей спадкової справи.
Для одержання документів на успадковане майно обовʼязково потрібно звернутися до нотаріального фахівця. Уточнити актуальну інформацію щодо ціни підготовки та засвідчення необхідного варіанту заяви Ви можете телефоном або ж особисто в нашому офісі.
Після узгодження ціни, переліку необхідних документів, а також й всіх інших особливостей та умов засвідчення заяви, відвідайте нотаріальний офіс в узгоджений час та день для посвідчення відповідного нотаріального документу.
В результаті нотаріального завірення заяви щодо вступу в спадкування Ви отримаєте документ, підготовлений та завірений відповідно до Законодавства України – на офіційному бланку с гербовою печаткою. Кожна нотаріальна заява одразу реєструється у передбачених законом реєстрах: Єдиному реєстрі спеціальних бланків нотаріальних документів, а також Реєстрі нотаріальних дій.
До речі, переоформлення спадкових прав може здійснюватися представником за довіреністю. Для посвідчення довіреностей зверніться до нашого нотаріального офісу.
Своєчасне та правильне засвідчення заяви на вступ до спадкування є важливим етапом процедури оформлення спадщини. Це важливий документ, тому зміст заяви має абсолютно точно відповідати Вашій життєвій ситуації, всім особливостям й обставинам спадкування, а також і наявним документам.
Завірена нотаріальна заява має бути долучена до відкритої спадкової справи у встановлений законом строк. Втрата строку може призвести до втрати прав на спадкування.
В нотаріальному офісі можливе заведення спадкової справи для спадкування по заповіту та по закону, і подальше одержання свідоцтв на всі види спадкового майна.
Вступ до спадкування в порядку черговості спадкування по закону, нотаріальне оформлення успадкування після заведення спадкової справи можливе в нашій нотаріальній конторі в Дарницькому районі Києва. Процедура оформлення завершується видачею свідоцтв на всі наявні види спадкового майна спадкоємцям по закону, які виконали всі необхідні формальності належним чином і у встановлені законом строки.
У нас в офісі можна зробити нотаріальну заяву про вступ у спадщину та всі інші нотаріальні документи, що стосуються нотаріальної процедури спадкування. Якщо Вам потрібно подати заяву на вступ до спадкування, Ви можете звернутися до будь-якої дарницької нотаріальної контори. Нотаріус в Дарницькому районі допоможе у оформленні необхідної нотаріальної заяви.
За потреби, зверніться до нас для підготовки, оформлення та подання заяви щодо спадкування, а також й всіх інших нотаріальних документів, що стосуються спадкових справ.
Внаслідок засвідчення нотаріальної заяви, Ви отримуєте офіційний документ, оформлений у відповідності до норма права – на спеціальному бланку з проставленням гербової печатки. Вступлення у спадкування не обмежується підписанням заяви. Вона також має бути своєчасно додана до спадкової справи.
У приватного нотаріуса можна зробити нотаріальну заяву про вступ у спадщину та всі інші нотаріальні документи, що стосуються нотаріальної процедури спадкування. Нотаріальна контора у Дарницькому районі допоможе оформити необхідну заяву.
При необхідності зверніться до нас для підготовки, оформлення та подання зазначеної заяви, а також всіх інших нотаріальних документів, що стосуються спадкових справ.
Оформлення заяви на вступ до спадщини можливе як за зразком наданим заявником, а також можливе складання тексту необхідної заяви за допомогою нотаріуса.
В нашому офісі нотаріуса на Харківському шосе спадкоємець може підготувати та завірити необхідну заяву. Заява може бути застосована для подальшого подання цієї заяви нам або ж в іншу нотаріальну контору.
У нас можливе заведення спадкової справи для спадкування по заповіту та по закону, а також подальше одержання спадкових свідоцтв на всі види майна. Для уточнення ціни, телефонуйте нотаріусу.
Коли відвідувачі нотаріуса говорять про “автоматичний вступ у спадщину”, зазвичай мають на увазі теж саме, що і під “фактичним приняттям спадщини”, а саме – прийняття спадщини згідно ст. I268 ЦKУ. Якщо Ви “автоматично вступили” до спадщини, то для оформлення Свідоцтв про право на спадщину на всі види спадкового майна необхідно звернутися до нотаріуса, наприклад, до нашої приватної нотаріальної контори. Якщо Ви проживали та були офіційно зареєстровані разом з померлою особою (на день смерті) і автоматично вступили до спадкування по закону або по заповіту, то необхідно звернутися до нотаріуса для оформлення спадкової справи та отримання Свідоцтв про право на спадщину на всі види спадкового майна: квартиру, будинок, землю, вклад (рахунок, депозит) в банку, автомобіль та іншого…
Якщо спадкоємець є громадянином України та проживає за кордоном, то для оформлення заяви на прийняття спадщини він має такі варіанти:
В консульській установі: спадкоємець, який проживає за кордоном, бажає прийняти спадщину в Україні, він може оформити заяву на прийняття спадщини через консульський пост України в державі, де він проживає;
В закордонного нотаріуса: заяву на прийняття спадщини також можна оформити у закордонного нотаріуса в країні перебування. Ця процедура вимагає деяких особливостей, тому краще заздалегідь погодити зміст та правову форму заяви з нотаріусом, який веде спадкову справу в Україні.
При наявності додаткових запитань звертайтеся за консультацією фахівця.