оформлення спадщини

Нотаріус по спадщині | Київ

Спадкові справи

Оформити спадщину

Відкриття спадкових справ

В нашій нотаріальній конторі здійснюється відкриття спадкових справ та переоформлення спадщини на всі види спадкового майна: квартира або частка в праві власності на квартиру; гараж чи гаражний бокс, машиномісце; житловий або садовий будинок разом з землею, на якій він розташований; земельні ділянки або паї; автомобілі, банківські рахунки, пенсія та інше…

Зазвичай, заведення спадкової справи в нашому офісі нотаріуса триває біля 35 хвилин. Тривалість нотаріального оформлення може залежати від числа спадкоємців та інших особливостей конкретної справи.

З чого почати переоформлення спадщини

Оформлення прийняття спадщини може відбуватися одним з передбачених законодавством варіантів, в тому числі на підставі оформлення заяви на прийняття спадщини. Недотримання стандартного 6-місячного строку, передбаченого для вступу до спадщини, може призвести до втрати спадкоємцем права на успадкування.

Для прийняття спадщини та відкриття спадкової справи, своєчасно зверніться до нотаріуса для узгодження переліку всіх необхідних документів, а також і всіх інших додаткових питань. Під час зустрічі з нотаріусом, подайте передбачені документи. Нотаріус перевірить надану документацію та допоможе в оформленні прийняття спадщини у точній відповідності до норм права.

ⓘ Заведення кожної спадкової справи одразу реєструється нотаріусом у Книзі обліку та реєстрації спадкових справ, а також у Спадковому реєстрі. На підтвердження факту відкриття спадкової справи нотаріус надає спадкоємцям відповідний Витяг про реєстрацію з реєстру.

Які документи потрібні для спадщини

Для нотаріального оформлення спадкових прав може знадобитися певний перелік документів, які спадкоємець має надати нотаріусу. Спадкоємцем надаються документи, що стосуються прав спадкоємця на спадкування та майна, що є у складі спадщини.

Документи, що підтверджують право на спадкування: Свідоцтво про смерть; паспорт та ІДН спадкоємця; Свідоцтво про одруження¹; Свідоцтво про народження²; інший документ про родинний звʼязок; заповіт (якщо померлий залишав заповіт); 

Документи на спадкове майно: Документ на квартиру; документи на будинок⁴ та земельну ділянку; Свідоцтво на авто; Документи на інше майно; 

¹ Свідоцтво про народження подає спадкоємць – син або донька померлої особи для підтвердження рідства.

² Свідоцтво про одруження подає спадкоємць – дружина померлого для підтвердження факту шлюбу. Також свідоцтво про шлюб може підтверджувати факт зміни прізвища донькою померлого.

³ Якщо у спадкоємця немає на руках договору померлого з банком, то необхідно надати нотаріусу інформацію щодо того, в якому саме банку був розміщений вклад або рахунок.
Для оформлення спадкування будинку також необхідні відповідні документи на земельну ділянку, на якій він розташований.

Нотаріальна контора | Дарницький район

Наш офіс нотаріуса працює в місті Києві. Нотаріус Кудря Н.А. має відповідні документи, що підтверджують кваліфікацію та право на нотаріальну діяльність, в тому числі Свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю та Реєстраційне посвідчення. Офіс нотаріуса сертифікований.

Нотаріус здійснює оформлення заповітів та спадщини. Також нотаріус надає юридичні консультації з питань заведення. та нотаріального оформлення спадкових справ.

Оформлення спадщини | Нотаріус

Нотаріус здійснює оформлення всіх необхідних нотаріальних документів, що стосуються спадкування: заяви про прийняття спадщини для вступу до спадкування, заяви про відмову від спадщини на користь іншого спадкоємця, заведення спадкової справи, видача свідоцтв на спадкове майно.

Оформлення спадкування – це нотаріальна процедура, яка включає в себе декілька стадій: прийняття спадщини, заведення спадкової справи, оформлення необхідних документів по спадковій справі, і нарешті, видачу офіційних свідоцтв на все спадкове майно.

Найчастіше до нотаріуса звертаються для оформлення спадщини по заповіту, а також з питань успадкування майна спадкоємцями першої черги по закону (спадкоємці: діти, дружина або чоловік, батьки померлої особи). Загалом ціна залежить від числа спадкоємців, а також кількості обʼєктів спадкування. Звертайтеся до нашого офісу нотаріуса в Дарницькому районі для розрахунку вартості заведення спадкової справи, її ведення нотаріусом, і видачі свідоцтв на все спадкове майно.

Поширені запити:

В нашому нотаріальному офісі Ви можете завірити нотаріальні документи, пов’язані з оформленням спадщини, в тому числі: заява про прийняття спадщини або ж заяви про відмову від спадщини на користь іншого спадкоємця. Також у нотаріуса можливе заведення спадкової справи та отримання свідоцтв про право на спадщину на всі види спадкового майна.

Нотаріус надає фахові юридичні консультації з питань спадкування та відкриття спадкових справ в нашому нотаріальному офісі. Для розрахунку ціни оформлення спадщини, будь ласка, телефонуйте нотаріусу.

1. Перш за все, спадкоємцям рекомендується звернутися з наявними документами до діючого нотаріуса для отримання професійної юридичної консультації зі спадкових питань. Після смерті осіб, зареєстрованих на день смерті в місті Києві, ви можете звертатися до нотаріуса в Києві незалежно від району.

По телефону нашого нотаріального офісу ви можете записатися на особисту консультацію нотаріуса Кудрі Наталії Анатолівни. Нотаріус Київ, має більше 12 років досвіду в питаннях спадкового права.

Телефонні дзвінки приймаються в робочий час. Нотаріус в Києві веде прийом в офісі, що знаходиться в Дарницькому районі на Харківському масиві. На нашому сайті можливо ознайомитися з більш детальною інформацією щодо оформлення заяви про прийняття спадщини.

2. Після вашого зверенення до нотаріуса та погодження всіх умов ведення спадкової справи, нотаріус заводить спадкову справу і реєструє її в Спадковому реєстрі, про що спадкоємцю видається відповідний витяг з Реєстру.

3. Після закінчення терміну встановленого для прийняття спадщини, в разі якщо спадщина прийнята і всі необхідні документи вже надані спадкоємцями нотаріусу, після оплати нотаріального оформлення, можуть бути оформлені та видані Свідоцтва на спадкове майно.

Наш нотаріальний офіс знаходиться на Харківському шосе 164 (неподалік станції метро БориспільськаВирлицяХарківська і Позняки

Всім відомо, що дуже важливо не пропустити встановлений законодавством строк для прийняття спадщини та вступити до спадщини своєчасно. Так як пропуск строків може викликати багато проблем, в тому числі і повну втрату права спадкоємця на прийняття спадщини.

Існує передбачений законом порядок дій, для випадків коли спадкоємець перебуває за кордоном. Якщо Ви маєте намір відкрити спадкову справу в Києві, то варто заздалегідь звʼязатися з юристом по спадковим справам зручним для Вас способом та уточнити умови оформлення.

Дізнайтеся орієнтовну суму витрат на нотаріальне оформлення, а також як прийняти спадщину спадкоємцю за кордоном, інші наявні питання, що стосуються спадкування у Вашому випадку.

Наш офіс нотаріуса на Харківському шосе 164. Вартість відкриття спадкової справи у нотаріуса може варіюватися в залежності від різних факторів, таких як складність справи, кількість спадкоємців, обсяг спадщини, кількість документів, які потрібно оформити, та інші витрати, пов’язані з процедурою.

Для отримання точної інформації щодо вартості відкриття спадкової справи, рекомендується звернутися до обраного Вами нотаріуса в Києві. Ви можете зателефонувати або відвідати їх офіс для отримання консультації та уточнення вартості процедури безпосередньо у нотаріуса перед початком процедури відкриття спадкової справи.

Не зовсім правильно говорити про отримання Свідоцтва про право на спадщину окремо від питання нотаріального оформлення спадкової справи вцілому, так як оформлення спадкової справи – це складна, комплексна та послідовна нотаріальна процедура.

Незалежно від того чи Ви фактично приймаєте спадщину або ж вступаєте у спадщину заявою, у будь якому випадку, необхідно звернутися до нотаріуса з наявними документами для оформлення спадкування та наступної видачі свідоцтв про право на спадщину. Наш нотаріус веде прийом громадян в нотаріальній конторі на Лівому березі в Києві на Харківському шосе 164

Перелік необхідних документів для спадкування може включати в себе:

1. Документи що підтверджують право на спадкування. В тому числі, свідоцтво про смерть, довідка про причину смерті; паспорт спадкоємця та ІДН код; заповіт (або документ що підтверджує право на спадкування по закону, наприклад свідоцтво про народження, свідоцтво про одруження і т.д);

2. Документи на успадковуване майно: авто, квартиру, будинок та земельну ділянку на якій він розташований (наприклад: свідоцтво, договір, акт на землю, технічний паспорт; інші документи, довідки, витяги, технічний паспорт нерухомості;

У випадку, якщо спадщина оформляється представником, то має бути надана відповідна нотаріальна довіреність. Будь ласка, зверніться до нотаріуса для уточнення переліку документів для Вашого випадку.

Спадщина оформлюється у нотаріуса. Варто зазначити, що в Києві можливо звертатися до нотаріуса незалежно від району. Нотаріус на Харківському масиві Києва в Дарницькому районі . Нотаріус оформлює спадщину в Києві по закону та по заповіту. Загалом, якщо у вас ситуація стандартного оформлення спадщини в Києві: не пропущено строки, є всі необхідні документи та немає ніяких проблемних та спірних моментів, варто без зволікання звертатися для оформлення спадщини до нотаріуса.

В нашому офісі нотаріуса в Дарницькому районі можливе оформлення спадщини по закону або спадкування по заповіту, в тому числі, видача свідоцтв про право на спадщину на квартиру або її частину, вклад в банку, пенсію, автомобіль і т.д.

Нотаріус надає нотаріальні консультації з питань спадщини та спадкування у місті Києві. Будь ласка, звертайтеся до нотаріуса в робочий час для отримання консультацій та заведення спадкових справ.

Наш офіс нотаріуса знаходиться відносно недалеко від Позняків. Якщо ви обираєте спадкового нотаріуса на Позняках або ж неподалік, ви можете звернутися до нашої нотаріальної контори.

Для оформлення спадщини може знадобитися певний перелік документів. Уточнити перелік документів для Вашого випадку можливо у нотаріуса. Базовий перелік необхідних документів включає в себе документи, що підтверджують право спадкоємця на спадкування, а також документи на спадкове майно.

Перелік документів на спадкове майно залежить від майна, яке входить до складу спадщини: квартира, будинок, земельна ділянка, авто, вклад чи рахунок в банку… Такими документами можуть бути, наприклад: свідоцтво про право власності, договір дарування нерухомості, акт на землю, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу і т.д.

Документи, що підтверджують право спадкоємця на спадкування – паспорт та ІДН, заповіт (при наявності); свідоцтва, які свідчать про родинний зв’язок з померлим і належність до відповідної черги спадкування по закону.

Тобто, в кожному випадку можуть бути свої особливості і точний перелік документів залежить від особливостей справи, в тому числі:

1. Тип спадкового майна (квартира, будинок, земля, рахунок або вклад, автомобіль…);

2. Вид спадкування (по заповіту чи по закону);

3. Інші об’єктивні фактори. Уточнити необхідний перелік документів Ви можете у нотаріуса.

Вартість оформлення спадщини в 2024 році у нотаріуса залежить від кількох обʼєктивних причин, таких як загальне число спадкоємців, які успадковують майно померлої особи, складність справи та її особливості, обсяг спадкового майна та інше… Для розрахунку точної та актуальної вартості оформлення спадщини рекомендується звернутися до нотаріуса або в найближчу нотаріальну контору.