Свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю №5284
+ Надаємо якісні консультації та здійснюємо законне оформлення успадкування;
+ Переоформлення спадщини для спадкоємця по заповіту та спадкоємців першої черги;
+ Підготовка та засвідчення заяв на вступ до спадщини у нотаріуса;
+ Відкриття спадкових справ після смерті громадян України;
+ Видача свідоцтв щодо права на спадщину на квартиру чи будинок, землю, гараж і авто;
+ Спадкування грошей на картці, банківському вкладі або депозиті;
+ Можливе оформлення відмови від спадщини на користь іншого;
У нотаріуса ввічливе та уважне ставлення до кожного, якісне і надійне спадкування всіх видів майна.
Звертайтеся для розрахунку ціни оформлення спадщини, а також для отримання відповідей на всі додаткові питання і запису на зручний час.
В нашій нотаріальній конторі здійснюється відкриття спадкових справ та переоформлення спадщини на всі види спадкового майна: квартира або частка в праві власності на квартиру; гараж чи гаражний бокс, машиномісце; житловий або садовий будинок разом з землею, на якій він розташований; земельні ділянки або паї; автомобілі, банківські рахунки, пенсія та інше…
Зазвичай, заведення спадкової справи триває біля 35 хвилин. Загалом, тривалість нотаріального оформлення може залежати від числа спадкоємців та інших особливостей конкретної справи…
* Заведення кожної спадкової справи одразу реєструється нотаріусом у Книзі обліку та реєстрації спадкових справ, а також у Спадковому реєстрі. На підтвердження факту відкриття спадкової справи нотаріус надає спадкоємцям відповідний Витяг про реєстрацію з реєстру.
В результаті нотаріального оформлення спадщини у нас Ви отримаєте Свідоцтва про права на спадкове майно, видані у точній відповідності до Законодавства України – на офіційному бланку с гербовою печаткою.
Кожне нотаріальне свідоцтво одразу реєструється нотаріусом у всіх передбачених законом реєстрах.
звертайтеся щоб уточнити ціну, всі інші додаткові питання, а також для запису на час
Для нотаріального оформлення спадкових прав може знадобитися певний перелік документів, які спадкоємець має надати нотаріусу. Спадкоємцем надаються документи, що стосуються прав спадкоємця на спадкування та майна, що є у складі спадщини.
Документи, що підтверджують право на спадкування: Свідоцтво про смерть; паспорт та ІДН спадкоємця; Свідоцтво про одруження¹; Свідоцтво про народження²; інший документ про родинний звʼязок; заповіт (якщо померлий залишав заповіт);
Документи на спадкове майно: Документ на квартиру; документи на будинок⁴ та земельну ділянку; Свідоцтво на авто; Документи на інше майно;
¹ Свідоцтво про народження подає спадкоємць – син або донька померлої особи для підтвердження рідства.
² Свідоцтво про одруження подає спадкоємць – дружина померлого для підтвердження факту шлюбу. Також свідоцтво про шлюб може підтверджувати факт зміни прізвища донькою померлого.
³ Якщо у спадкоємця немає на руках договору померлого з банком, то необхідно надати нотаріусу інформацію щодо того, в якому саме банку був розміщений вклад або рахунок.
⁴ Для оформлення спадщини на будинок також необхідні відповідні документи на земельну ділянку, на якій він розташований.
Своєчасне оформлення спадщини є важливим з кількох причин:
1. Законодавство передбачає обмеження у часі на прийняття спадщини. Якщо спадкоємець не оформить спадщину в установлений законом строк, його права на спадщину можуть бути обмежені або взагалі анульовані.
2. Спадщина може складатися з різноманітних прав, наприклад, права на нерухомість або на автомобіль, яке необхідно реєструвати. Тому своєчасне оформлення спадщини дозволяє уникнути можливих правових проблем з цим майном у майбутньому.
3. Несвоєчасне оформлення спадщини може спричинити конфлікти та розбрат між спадкоємцями, а також завадити правильному розподілу спадщини. Крім того сторонні особи можуть мати необгрунтовані зазіхання на неоформлене належним чином майно.
Таким чином, своєчасне оформлення спадщини є важливою процедурою, яка дозволяє зберегти спадкові права та уникнути можливих правових та фінансових проблем у майбутньому. Крім того, дотримання закону та всіх норма права – завжди є правильною стратегією та дозволяє уникнути можливих складностей і проблем у майбутньому.
Оформлення прийняття спадщини може відбуватися одним з наступних варіантів: на підставі оформлення заяви на прийняття спадщини чи на підставі автоматичного прийняття (ст. 1268 ЦКУ). Недотримання стандартного 6-місячного строку, передбаченого для вступу до спадщини, може призвести до втрати спадкоємцем права на успадкування.
Для прийняття спадщини, своєчасно зверніться до нотаріуса для узгодження переліку всіх необхідних документів, а також і всіх інших додаткових питань. Під час зустрічі з нотаріусом, подайте передбачені документи. Нотаріус перевірить надану документацію та допоможе в оформленні прийняття спадщини.
Згідно з Цивільним кодексом право на спадкування мають особи, зазначені в заповіті. Якщо ж померлий не залишав заповіт, оформлюється спадщина за законом. Для початку оформлення спадщини за заповітом необхідно звернутися до нотаріуса для заведення спадкової справи.
До нотаріуса спадкоємцям необхідно звертатися з зі своїми паспортами, ідентифікаційними номерами, оригіналом заповіту (при наявності), документами на спадкове майно та свідоцтвом про смерть.
У нас можливе оформлення всіх документів, що стосуються спадщини та спадкування, включаючи складання заповіту, оформлення заяв про прийняття або відмову від спадкування, заведення спадкової справи, видачу свідоцтв про спадщину.
Після смерті родича важливим питанням стає спадкування квартири. В деяких випадках спадкується вся квартира, а в інших випадках спадковим майном є тільки частка приватизованої квартири. Для оформлення спадщини на квартиру спадкоємці мають своєчасно звернутися до нотаріуса.
Якщо померлий родич проживав та був зареєстрована в Києві на день смерті, то Ви можете звернутися з цього питання до нашого київського нотаріального офісу. Нотаріус відкриває спадкову справу та, в результаті оформлення спадщини, видає документ, що підтверджує перехід права на квартиру від померлого до спадкоємця. При спадкуванні по закону чи при спадкуванні по заповіту, документом, що підтверджує перехід права на спадкове майно від померлої людини до спадкоємця є Свідоцтво про право на спадщину на успадковану квартиру.
Оформлення спадщини включає в себе декілька послідовних правових дій:
Кожен з перераховних вище пунктів має бути здійснений у точній відповідності до норм чинного законодавства. Прийняти спадщину та оформити заяву на вступ до спадщини спадкоємець може заявою, оформленою у відповідному консульському органі України в країні перебування або ж у закордонного нотаріуса. В такому ж порядку можливе оформлення відмови від спадкування на користь іншого родича.
Оформлення спадщини завершуються видачею свідоцтв про право на спадщину на імʼя спадкоємця. Свідоцтва про право на спадщину можуть бути отримані спадкоємцем після особистого прибуття в Київ або ж офіційним представником спадкоємця (близька людина або професійний адвокат…). Представник має діяти за офіційною довіреністю виданою спадкоємцем у відповідності до законодавства. Як оформити відповідну довіреність уточнюйте у обраного Вами нотаріуса.
Для уникнення проблем та зайвих витрат часу, рекомендується узгоджувати форму та текст документів, що стосуються спадкування, до їх оформлення, з нотаріусом у спадкових справах в Києві.
Для ознайомлення з інформацією, що стосується витрат та цін нотаріального оформлення спадщини, будь ласка, звертайтеся до нотаріуса.
Поширені запити:
В нашому нотаріальному офісі Ви можете завірити нотаріальні документи, пов’язані з оформленням спадщини, в тому числі: заява про прийняття спадщини або ж заяви про відмову від спадщини на користь іншого спадкоємця. Також у нотаріуса можливе заведення спадкової справи та отримання свідоцтв про право на спадщину на всі види спадкового майна.
Нотаріус надає фахові юридичні консультації з питань спадкування та оформлення спадщини в нашому нотаріальному офісі. Для розрахунку ціни оформлення спадщини, будь ласка, телефонуйте нотаріусу.
1. Перш за все, спадкоємцям рекомендується звернутися з наявними документами до діючого нотаріуса для отримання професійної юридичної консультації зі спадкових питань. Після смерті осіб, зареєстрованих на день смерті в місті Києві, ви можете звертатися до нотаріуса в Києві незалежно від району.
По телефону нашого нотаріального офісу ви можете записатися на особисту консультацію нотаріуса Кудрі Наталії Анатолівни. Нотаріус Київ, має більше 12 років досвіду в питаннях оформлення спадщини.
Телефонні дзвінки приймаються в робочий час. Нотаріус в Києві веде прийом в офісі, що знаходиться в Дарницькому районі на Харківському масиві. На нашому сайті можливо ознайомитися з більш детальною інформацією щодо оформлення заяви про прийняття спадщини.
2. Після вашого зверенення до нотаріуса та погодження всіх умов ведення спадкової справи, нотаріус заводить спадкову справу і реєструє її в Спадковому реєстрі, про що спадкоємцю видається відповідний витяг з Реєстру.
3. Після закінчення терміну встановленого для прийняття спадщини, в разі якщо спадщина прийнята і всі необхідні документи вже надані спадкоємцями нотаріусу, після оплати нотаріального оформлення, можуть бути оформлені та видані Свідоцтва на спадкове майно.
Для оформлення спадщини може знадобитися певний перелік документів. Уточнити перелік документів для Вашого випадку можливо у нотаріуса. Базовий перелік необхідних документів включає в себе документи, що підтверджують право спадкоємця на спадкування, а також документи на спадкове майно.
Перелік документів на спадкове майно залежить від майна, яке входить до складу спадщини: квартира, будинок, земельна ділянка, авто, вклад чи рахунок в банку… Такими документами можуть бути, наприклад: свідоцтво про право власності, договір дарування нерухомості, акт на землю, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу і т.д.
Документи, що підтверджують право спадкоємця на спадкування – паспорт та ІДН, заповіт (при наявності); свідоцтва, які свідчать про родинний зв’язок з померлим і належність до відповідної черги спадкування по закону.
Тобто, в кожному випадку можуть бути свої особливості і точний перелік документів залежить від особливостей справи, в тому числі:
1. Тип спадкового майна (квартира, будинок, земля, рахунок або вклад, автомобіль…);
2. Вид спадкування (по заповіту чи по закону);
3. Інші об’єктивні фактори. Уточнити необхідний перелік документів Ви можете у нотаріуса.
Всім відомо, що дуже важливо не пропустити встановлений законодавством строк для прийняття спадщини та вступити до спадщини своєчасно. Так як пропуск строків може викликати багато проблем, в тому числі і повну втрату права спадкоємця на прийняття спадщини.
Існує передбачений законом порядок дій, для випадків коли спадкоємець перебуває за кордоном. Якщо Ви маєте намір відкрити спадкову справу в Києві, то варто заздалегідь звʼязатися з юристом по спадковим справам зручним для Вас способом та уточнити умови оформлення.
Дізнайтеся орієнтовну суму витрат на нотаріальне оформлення, а також як прийняти спадщину спадкоємцю за кордоном, інші наявні питання, що стосуються спадкування у Вашому випадку.
Перелік необхідних документів для спадкування будинку може включати в себе:
1. Документи що підтверджують право на спадкування. В тому числі, свідоцтво про смерть, довідка про причину смерті; паспорт спадкоємця та ІДН код; заповіт (або документ що підтверджує право на спадкування по закону, наприклад свідоцтво про народження, свідоцтво про одруження і т.д);
2. Документи на успадковуваний будинок та земельну ділянку на якій він розташований (наприклад: свідоцтво, договір, акт на землю, технічний паспорт; інші документи, довідки, витяги, технічний паспорт будинку;
Будь ласка, зверніться до нотаріуса для уточнення переліку документів для Вашого випадку.
В нашому офісі нотаріуса в Дарницькому районі можливе оформлення спадщини по закону або спадкування по заповіту, в тому числі, видача свідоцтв про право на спадщину на квартиру або її частину, вклад в банку, пенсію, автомобіль і т.д.
Нотаріус надає консультації з питань спадщини та спадкування у місті Києві. Будь ласка, звертайтеся до нотаріуса в робочий час для отримання консультацій та заведення спадкових справ.